SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine LaSiesta na naslovu www.visečemreže.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. S spletno trgovino LaSiesta upravlja podjetje Ekokamra d.o.o..

CENE, OPIS IZDELKOV
Vse cene so v EUR, vključujejo davek na dodano vrednost (DDV) in veljajo v trenutku potrditve naročila. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah, napisanem besedilu in tehničnih opisov brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in vedno ne odražajo dejanskega stanja v celoti. Naročanje poteka v slovenskem jeziku. Sklenjena naročila, pogodbe in računi se arhivirajo na sedežu podjetja Ekokamra d.o.o.. Kupec lahko pridobi kopijo na podlagi zahtevka po elektronski pošti ekokamra@siol.net .

DOSTAVA
Blago dobavljamo preko Pošte Slovenije v nekaj dnevih po naročilu oz. po plačilu predračuna na želeni naslov. Pridržujemo si pravico do spremembe dostavnega partnerja. Prevozni stroški za naročila pod 100 EUR znašajo 4,92 EUR za posamezno pošiljko in strošek provizije pošte pri dostavi (0,96 EUR do zneska 96,00 EUR oz. 1% od zneska 96,00 EUR do 501,00 EUR). Višina vrednosti posameznega naročila je enaka vrednosti kupnine, ki jo kupec poravna. V kolikor se kupcu pošljeta dva paketa v vrednosti 50 EUR za vsakega, se za vsakega poravna poštnina in se ne šteje, da je vrednost obeh 100 EUR, saj je bilo potrebno paketa poslati dvakrat. To velja v primerih, ko je kupec izdelke naročil v dveh naročilih ali v primeru zamenjave, ko mora kupec za drug izbrani izdelek doplačati kupnino in je razlika te kupnine nižja od 100 eur.

PLAČILO
Ponujamo možnost plačila:
• po povzetju z gotovino – kupnino poravnate dostavnemu podjetju. Račun prejmete ob prevzemu in plačilu pošiljke skupaj s poštnino.
• Po predračunu – Po e-mailu prejmete predračun s številko transakcijskega računa in sklicno številko. Vaše naročilo bo dobavljeno po plačilu predračuna.

ODSTOP OD NAKUPA BLAGA BREZ NAVEDBE RAZLOGA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. To stori z nedvoumno izjavo, iz katere izhaja, da odstopa od pogodbe. Izjavo pošlje na e-mail ekokamra@siol.net. Podjetje po elektronski pošti potrošniku nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora podjetju vrniti blago v 14 dnevih od odstopa od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Naslov za vračilo blaga: Ekokamra d. o. o., Pod bregom 71, 3313 Polzela, e-mail: ekokamra@siol.net .

V primeru, da je izdelek narejen po vaših navodilih in prilagojen vašim potrebam, možnost vračila blaga ne velja.

STVARNA NAPAKA

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec, podjetje Ekokamra d.o.o., potrošniku izroči blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavljanje pravic iz naslova stvarnih napak

 Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki potrošnik prodajalcu sporoči na email info@zenskeobleke.si ali na telefon 041/ 917 104.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Rok za ugoditev potrošnikove zahteve v zvezi s stvarno napako

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, podjetje čimprej, najpozneje pa v roku osmih dni ugodi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje pisno odgovori potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Več o stvarnih napakah najdete v Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot).

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Posredovane osebne podatke bomo varovali v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Uporabljali jih bomo izključno v namene nemotenega poteka naročil, za prilagoditev delovanja spletne strani vašim interesom in za obveščanje o novostih in ugodnostih na podlagi vaše privolitve. V nobenem primeru jih ne bomo posredovali v druge namene ali tretji osebi.

VSEBINA SPLETNEGA MESTA
Vsebina, ki se nahaja na spletnem mestu je informativnega značaja in služi predvsem informiranju. Podjetje Ekokamra d.o.o. se obvezuje, da bo storilo vse kar je v njegovi moči, da bodo podatki na spletnem mestu resnični, zanesljivi in kakovostni. S tem pa ne odgovarja za morebitne tipkarske napake in za zamude ter pomanjkljivosti pri vnašanju ažurnih podatkov.

ZAŠČITA AVTORSKIH PRAVIC
Vsi podatki, slike in besedila v spletni trgovini LaSiesta so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi drugih podjetij so v njihovi lasti.

SPLETNE STRANI TRETJIH OSEB
Ekokamra d.o.o. ne prevzema odgovornosti za možnost dostopa oz. za vsebino spletnih strani, ki jih priporoča. Povezave z drugimi spletnimi stranmi so navedene zgolj kot pomoč uporabnikom. Te strani uporabljate na lastno odgovornost.

SPREMEMBE POGOJEV
Ekokamra d.o.o. si pridržuje pravico do spreminjanja splošnih pogojev brez predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati takoj, ko so objavljene. Zaradi teh pravic si ob vsakem obisku našega spletnega mesta pozorno preberite pravila uporabe in pogoje.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Ekokamra d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ekokamra d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi v slovenskem jeziku pa tukaj.

INFORMACIJE
Za morebitne dodatne informacije smo vam na voljo na ekokamra@siol.net. Z veseljem bomo odgovorili na zastavljena vprašanja, predloge in želje.

ZAKLJUČEK
Z vstopom na spletno stran soglašate, da ste seznanjeni in se strinjate z vsemi zgoraj navedenimi pogoji.